DOMACÍ ZDRAVOTNÍ A SOCIÁLNÍ PÉČE OD ROKU 2008 +420 412 558 245 +420 605 769 962 adp-anna@adp-anna.cz

ANNA - VLÍDNÁ PÉČE

ANNA - VLÍDNÁ PÉČE

ANNA - VLÍDNÁ PÉČE

VLÍDNÉ STÁŘÍ JE CÍL

VLÍDNÉ STÁŘÍ JE CÍL

VLÍDNÉ STÁŘÍ JE CÍL

Naše služby jsou využívány klienty, kteří se nacházejí v nelehké
zdravotní i sociální situaci a jejich rodiny sami péči nemohou zvládnout.

SEAMEN.CZ - ŠKOLENÍ POSÁDEK PLAVIDEL - LODĚ

ANNA - VLÍDNÁ PÉČE

ANNA - VLÍDNÁ PÉČE

ANNA - VLÍDNÁ PÉČE

DŮSTOJNÉ STÁŘÍ SENIORŮ

DŮSTOJNÉ STÁŘÍ SENIORŮ

DŮSTOJNÉ STÁŘÍ SENIORŮ

Klademe velký důraz na zpětnou vazbu od klientů a jejich rodinných
příslušníků a dalších pečujících. Zdravotní stav klientů je pravidelně
konzultován s ošetřujícími lékaři klientů, s odbornými ordinacemi a nemocnicemi.

Slider

PODÁVÁNÍ STÍŽNOSTÍ

Pravidla pro podávání stížností, podnětů a jejich vyřízení

ADP-ANNA s.r.o. se snaží předcházet konfliktům a plnit své poslání řádně. Může se ale stát, že jsou jak klienti nebo jejich okolí nebo někdo další nespokojeni s touto prací a potřebují toto vyjádřit ve své stížnosti, podnětu, podání. K tomu slouží tato pravidla.

Stížnost, podnět nebo jiné podání může učinit klient, jeho rodina, další osoba, která se k tomu cítí oprávněna nebo má nějaké náměty.
Stěžovatel se může nechat zastoupit, a to na základě plné moci, která je přílohou ke stížnosti s tím, že je zde vyznačeno, komu má směřovat odpověď na stížnost.

Stížnost se podává:
- Písemně – poštou, elektronicky, datovou schránkou
- Ústně – příjemce stížnosti obsah podání a zapíše do knihy stížností

Adresa pro elektronické podání stížností:
- Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
- Datová schránka u6fpik4

Stížnosti vyřizuje podle druhu stížnosti:
- Pečovatelská služba – vrchní sestra
- Odlehčovací služba – vrchní sestra
- Domov pro seniory – vrchní sestra
- Domácí zdravotní péče – vrchní sestra
- Všechny stížnosti dále posuzuje příslušný sociální pracovník v součinnosti s vedením organizace

Stížnost musí být vyřízena nejpozději do 30 ti dnů ode dne přijetí podání. V případě, že by trvalo vyřízení déle, je o tom stěžovatel vyrozuměn.

V případě, že je stěžovatel nespokojený s vyřízením stížnosti, může se obrátit na příslušné orgány státní správy – magistrátní orgány, MPSV, Krajský úřad Praha nebo Ústí nad Labem a stížnost je poté šetřena těmito orgány.

11. 10. 2021, JUDr. Hana Kozáková

TOTO ZAŘÍZENÍ JE PODPOROVÁNO ÚSTECKÝM KRAJEM A STATUTÁRNÍM MĚSTEM DĚČÍN

  • partner_01.jpg
  • partner_02.jpg

ODKAZY

Příspěvek na péči:

Komunitní plán do r. 2023 - Sociální odbor města Děčín:

AGENTURA DOMÁCÍ ZDRAVOTNÍ A SOCIÁLNÍ PÉČE ANNA

ADP-ANNA s.r.o.:
Sídlo firmy – Klučov 168
provozovny Loubská 69/112, Děčín a Čsl. Armády 621/25, Děčín.
IČ 05744342
Datová schránka: urzaysc

 

Telefon – 412558245 - nepřetržitě
Mobilní telefon – 605769962 – pouze v pracovní dny od 8.00 do 16.00, o víkendech a svátcích pouze pro stávající klienty